
Laatste update: maandag 23-02-2021
Het coronavirus heeft de wereld, ons land en onze persoonlijke levenssfeer nog steeds in zijn greep. Onze showrooms zijn vanaf 3 maart weer open voor bezoek en afleveringen. Maak hiervoor eerst een afspraak via ons afsprakenformulier. Onze werkplaatsen blijven, alleen op afspraak, geopend. Een opsomming van de maatregelen die momenteel van kracht zijn;
✅ Alle showrooms zijn vanaf 3 maart 2021 geopend op afspraak. Afleveringen zullen weer vanuit de showrooms gedaan worden. En ook showroombezoeken om een auto te bekijken zijn mogelijk mits hiervoor een afspraak is gemaakt via het afsprakenformulier.
✅ Onze werkplaatsen blijven open. Echter alleen op afspraak. Zorg er dus voor dat je online of telefonisch een afspraak maakt.
✅ Autoverhuur blijft beschikbaar.
✅ Wij staan digitaal te trappelen. We zijn online, via mail en telefoon bereikbaar. Ook kunt u beeldbellen middels Skype, Zoom, Microsoft Teams of FaceTime, alle mogelijkheden lees je hier.
We begrijpen dat mobiel blijven, ook in deze tijd, van belang is en daar kun je bij ons dan ook op rekenen. Wij zullen dagelijks 100% geven om alle auto’s, busjes, trucks en trailers leverbaar en mobiel te houden. En wanneer je auto gereed is nemen wij persoonlijk contact met je op
Wij volgen de richtlijnen opgelegd door het RIVM:
- Bij een bezoek aan onze showroom en werkplaats is het verplicht een mondkapje te dragen.
- We begroeten elkaar contactloos
- Hoesten of niezen doen we in de elleboog
- Onderling en met klanten houden wij 1,5 - 2 meter afstand
- We hebben extra aandacht m.b.t. hygiëneprocedures
- Op veel verschillende plekken staat desinfectiemiddel
- Wij werken met gepaste maatregelen aan ieder voertuig
- Medewerkers met 'symptomen' werken thuis
- Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet direct aan maar via de balie
We doen dit niet alleen voor onze eigen veiligheid en gezondheid maar ook voor die van jou. Let de komende tijd extra goed op jezelf en op je naasten.

Ver weg, maar dichterbij dan ooit!
Online bereikbaarheid
De winkels zijn vanaf 3 maart weer geopend op afspraak… wij zijn dichterbij dan ooit!
Wij begrijpen dat je momenteel liever thuis blijft, maar tegelijkertijd wil je je als het weer kan en mag op een veilige en prettige manier van A naar B verplaatsen. Daarom halen wij alles uit de kast om je digitaal zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Sterker nog, persoonlijker kan haast niet.
Wij staan op afspraak in de showroom, en digitaal te trappelen om je verder te helpen en te ontzorgen. We komen graag naar je toe.

Service, onderhoud en reparatie
Heb je een geplande afspraak?
Deze gaat gewoon door! Onze monteurs zijn volop aan het werk. Zij werken met handschoenen, speciale autohoezen, stuurhoezen en meer. Daarnaast hebben we voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan je auto volgens alle voorschriften uit te voeren.
Onderhoud plannen?
Geen probleem, dat kan nog gewoon. Wel willen we vragen om de afspraak online in te plannen via onze online werkplaatsplanner.
Heb je een praktische uitdaging om de auto te kunnen brengen? E-mail (planning@tb.nl, whatsapp 06-55725428) of bel (088 - 607 7199) en wij vinden samen een oplossing. Want ook in deze uitdagende tijden kun je gewoon op ons rekenen.

Online aankoop
Om je in deze tijden echt volledig digitaal te helpen, bieden wij je nu de mogelijkheid om volledig online een auto te kopen. Makkelijk én snel. Natuurlijk met de vertrouwde voorwaarden, service en garantie zoals je deze van ons gewend bent. Je zoekt online jouw ideale auto en kiest de opties. Bepaal waar en wanneer je hem bezorgd wilt hebben. Ervaar en ontdek jouw nieuwe auto in 14 dagen. Niet goed? Geld terug óf ruilen voor een andere. Zo simpel kan het zijn!
Q&A
Ik heb een werkplaatsafspraak staan, maar die zou ik graag verplaatsen. Is dat mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk, afhankelijk van wat er aan je auto moet gebeuren en of er bijvoorbeeld een wettige datum is waarop de auto gekeurd moet worden, neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Ik wil een werkplaatsafspraak maken, kan dat?
Jazeker, dit kan nog gewoon. Wel wordt aangeraden om dit online te plannen via onze online werkplaatsplanner.
Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met in ieder geval speciale aandacht voor het stuurwiel, handgrepen, schakelpook en touchscreens.
Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, waar moet ik zijn?
Geplande afleveringen worden op afspraak vanaf 3 maart weer vanuit de showroom gedaan.
Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, is het mogelijk om deze in de showroom te komen bekijken?
Jazeker, vanaf 3 maart is dit weer mogelijk op afspraak. Onze adviseurs zijn uiteraard ook online bereikbaar en willen je met plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto. Contact kan op verschillende manieren; telefonisch, via facetime, via de chat op onze website, maar ook via e-mail of WhatsApp. Daarnaast is ons volledige aanbod producten en diensten uiteraard te vinden op onze websites.
Hoe zit het met de openingstijden?
Al onze showrooms zijn momenteel alleen op afspraak te bezoeken. Volgens reguliere openingstijden. Hiervoor kun je een afspraak maken via ons afsprakenformulier. Ook de werkplaats is geopend op afspraak.
Heb je nog vragen?
Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.