My TB app

Nieuw! My TB-app

Arrow down Lees verder

My TB-app: meer grip, gemak en efficiency voor onze klanten

 

De transport- en logistieke sector staat onder druk. Klanten verwachten snelheid, betrouwbaarheid en maximale inzetbaarheid van voertuigen, terwijl marges onder druk staan en regelgeving complexer wordt. Elke ongeplande stilstand of miscommunicatie kost capaciteit, klantvertrouwen én marge. Bij TB zien we dat service niet alleen in de werkplaats plaatsvindt, maar juist in de keten eromheen: planning, documentatie, updates, noodgevallen en terugroepacties. Digitalisering biedt enorme kansen om deze processen te verbeteren, maar in de praktijk blijkt het vaak lastig om technologie écht in te zetten ten gunste van de dagelijkse operatie.

Bij Van Tilburg-Bastianen (TB) kiezen we er bewust voor om deze digitale transitie te versnellen en met de lancering van de nieuwe My TB-app zetten we een volgende stap in deze ambitie. We geloven dat goede service verder gaat dan alleen onderhoud en reparatie. Het draait om gemak, transparantie en het optimaal ondersteunen van onze klanten in hun dagelijkse operatie. Met de My TB-app zetten we een nieuwe standaard neer in klantgericht werken.

Onze visie: regie bij de klant

De My TB-app is ons antwoord: één centrale plek waar alle relevante informatie en functionaliteiten samenkomen. De app is ontwikkeld vanuit de overtuiging dat de klant zelf de regie moet hebben. Wij geloven dat een transportbedrijf pas echt efficiënt kan werken als informatie, planning en communicatie op één plek samenkomen. De app is daarmee meer dan een digitale tool: het is een middel dat onze klanten in staat stelt hun processen slimmer te organiseren en proactief te handelen in plaats van reactief. 

Vooruitlopen in de sector

Met de My TB-app tonen we dat Van Tilburg-Bastianen niet alleen meebeweegt met de tijd, maar de toon zet. Digitalisering in de transportwereld gaat vaak langzaam, maar wij geloven dat het juist nu belangrijk is om klanten de tools te bieden die hen helpen hun werk slimmer en toekomstbestendig te organiseren. Voor fleet managers betekent dit een stap richting predictive maintenance en datagedreven sturing, waarin storingen voorkomen worden in plaats van opgelost. Voor chauffeurs betekent het directe hulp bij strandingen en voor ondernemers betekent het rust en vertrouwen dat we werken aan een zo laag mogelijke total cost of ownership van hun voertuigen.

De My TB-app is meer dan een digitale oplossing; het is een extra service waarmee we onze klanten helpen om beter voorbereid te zijn op de uitdagingen van vandaag én morgen. We kijken uit naar de eerste release en werken ondertussen verder aan de ontwikkelingen van de app met onder andere connected data waarmee advies op maat naar iedere klant mogelijk is. De app is daarmee niet alleen een handig hulpmiddel, maar ook een statement: TB zet de klant centraal, altijd en overal. We keep you going!

Ralph Hoefman

Ralph Hoefman

Algemeen Directeur T&TS