Online Sales

Online Sales FAQ

Arrow down Lees verder

Veelgestelde vragen 

 

Een auto online kopen is nieuw en misschien wat onwennig. Daarom alvast een aantal van onze veelgestelde vragen op een rijtje. Heb je nog andere vragen of wil je meer weten? Laat hieronder je gegevens achter en wij helpen je verder. 

Bestellen & Betalen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de prijs? 
De vraagprijs van onze auto's is altijd inclusief het afleverpakket TB Comfort. Dit afleverpakket bestaat uit 12 of 24 maanden APK, reiniging van het interieur & exterieur, vloeistof controle en een bandencheck. Wanneer je de auto online aanschaft dan krijg je van ons 6 maanden garantie plus het benodigd onderhoud van de auto. 

Zijn er nog aanvullende kosten?
Nee, er zijn geen aanvullende kosten. De prijzen van de auto's zijn inclusief alle kosten.

Kan ik een auto reserveren?
Om iedereen gelijke kansen te geven is het bij ons niet mogelijk om een auto te reserveren. 

Hoe lang duurt het voordat ik de auto afgeleverd krijg?
Vanaf het moment van aanschaf duurt het maximaal 7 werkdagen voordat de auto wordt afgeleverd. Wij bespreken graag telefonisch de gewenste leverdatum van je nieuwe auto. 

Is proefrijden mogelijk?
Ja, het is mogelijk om de auto proef te rijden. Bij het online aanschaffen van de auto kun je deze 14 dagen en tot 500 kilometer uitproberen in je eigen omgeving. Bevalt de auto niet binnen deze periode, dan annuleren wij de verkoop.

Kan ik onderhandelen over de prijs?
Onderhandelen over de prijs is niet mogelijk, wij werken met vaste scherpe prijzen.

Wanneer moet ik betalen?
De betaling dient voor aflevering van de auto voldaan te zij. Na ontvangst van de betaling sturen wij een machtiging waarna wij de auto kunnen tenaamstellen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Het bedrag kan overgemaakt worden per bank of middels een Tikkie. 

Kan ik de auto ook financieren?
Het is mogelijk een financiering via ons af te sluiten, wij bespreken graag telefonisch je wensen. 

Garantie & Verzekering

Hoe lang heb ik garantie?
Je hebt 6 maanden garantie. 

Waar kan ik terecht voor garantie?
Mocht je problemen hebben met de auto dan raden wij je aan contact op te nemen met de verkoopadviseur om de garantie te bespreken. In overleg zal worden besloten of de reparatie op een van onze vestigingen uitgevoerd dient te worden of bij een dealer bij jou in de buurt.

Moet ik een verzekering afsluiten?
In Nederland is het verplicht om minimaal een WA-verzekering af te sluiten voor je auto. Deze kun je zelf regelen of ontvang een vrijblijvend voorstel van ons.

Onderhoud

Waar kan ik mijn onderhoud laten uitvoeren?
Het onderhoud van je auto kunnen wij uitvoeren op onze vestiging in Oosterhout, Breda, Roosendaal of Halsteren. Uiteraard kun je onderhoud ook laten uitvoeren bij een VAG-dealer in je eigen omgeving. 

Inruilen

Kan ik mijn huidige auto inruilen?
Ja, het is mogelijk om je huidige auto bij ons in te ruilen.

Hoe kan ik de inruilwaarde ontvangen?
Om op afstand een inruilwaarde te bepalen ontvangen wij graag een aantal foto's van de auto. 

Retour & Ruilen

De auto bevalt niet, wat nu?
Je hebt 14 dagen en 500 kilometer recht om de auto te retourneren indien deze niet naar wens is. De auto dient te worden teruggebracht naar de showroom, na een controle zal de auto terug worden overgeschreven.  

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het retourbedrag ontvang je binnen 24 uur terug op je rekening.

Aflevering & Proefrijden

Wordt de auto thuisbezorgd of moet ik deze zelf ophalen?
De auto wordt op een locatie naar wens bij je afgeleverd. Onze showrooms zijn open waardoor het ook mogelijk is om de auto bij ons op te halen. 

Wat houdt 14 dagen proefrijden in?
Bij het online aanschaffen van de auto kun je deze 14 dagen en tot 500 kilometer uitproberen in je eigen omgeving. Bevalt de auto niet binnen deze periode, dan annuleren wij de verkoop.

Kan ik de auto op een ander adres laten bezorgen?
De auto kan binnen Nederland op een adres naar wens worden bezorgd.

Wat kan ik van de aflevering verwachten?
Bij aflevering ontvang je van ons een video waarin we informatie en instructies geven over de auto. Heb je na deze video nog vragen voor ons? Wij informeren je graag telefonisch of middels videobellen. 

Wat gebeurt er tijdens de bedenktermijn met mijn oude, ingeruilde auto?
De auto blijft tijdens de bedenktijd van 14 dagen in ons bezit.